Įdomioji psichologija

Nuolatinis nerimas ir kaip jį įveikti

Parašykite komentarą

Nuolatinis nerimas

Nuolatinis nerimas yra dažno žmogaus palydovas, tačiau jis labai menkina gyvenimo kokybę. Nuolatinis nerimas trukdo susikaupti, atlikti užduotis, miegoti, mėgautis gyvenimu. Tačiau jūs galite nerimą įveikti. Rekomenduoju išsirašyti šiuos teiginius ir pasidėti matomoje vietoje, kad juos galėtumėte dažnai perskaityti. Jie padės jums įveikti žūtbūtinį poreikį garantijoms ir tikrumui.

1. Vienintelis pastovus dalykas yra tas, kad viskas keičiasi, o vienintelis tikras dalykas – kad tikrumo nėra. Todėl nereikia iš kitų ir iš savęs reikalauti neįmanomų dalykų.

2. Kiekviena diena yra nuotykis. Kartais tai geras nuotykis, kartais – blogas. Kartais tai problema, kurią reikia išspręsti, kartais dovana, kurią reikia pasiimti. Elkitės pagal situaciją ir nepanikuokite.

3. Vieni žmonės yra nelyginant darbiniai arkliai, sukurti darbui, verslui ir karjerai. Kiti – kaip katinai, sukurti mėgautis, gulinėti ir ramiai murkti savo mylimam guolyje. Nereikalaukite iš savęs eiti prieš prigimtį, stenkitės tiek, kiek norisi jums, o ne jūsų tetulei ar viršininkui.

4. Jaučiatės niekam nereikalingas, apleistas ir žmonių, ir sėkmės? Dar šiandien užsiregistruokite savanoriu padėti kitiems. Tai padės pasaulį pamatyti plačiau ir nesikoncentruoti ties savo bėdomis, nes taip įsivarysite tik depresiją.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s