Įdomioji psichologija

Nerimo valdymas: tikėjimas ir užuojauta

Parašykite komentarą

Nerimo valdymas, tikėjimas, interesai

Nerimo valdymas dažniausiai susijęs su kokiu nors situacijos pablogėjimu, su kuriuo žmogus niekaip negali susitaikyti. Visgi ilgalaikis susirūpinimas yra žalingas žmogaus psichikai, todėl reikia stengtis nerimą kaip emociją paversti iššūkiu ir jį nugalėti racionaliomis mintimis. Reikia tikėti, kad ištikusi nelaimė negali jūsų sugniuždyti, o situacija niekada nebūna beviltiška. Tereikia turėti jėgų stumti nerimą į paribį ir susikoncentruoti ties pagerėjimu. Nebūkite tokia kategoriški, atsisakykite mąstymo ‘viskas arba nieko’ – gyvenime būna visko, tačiau neturite pulti nuo euforijos prie depresijos. Susitaikykite su sunkumais ir siekite pagerėjimo, tačiau nekurkite nerealių reikalavimų sau ir kitiems. Nerimo valdymas vysta efektyviau, kai tikite žmonėmis – kliaukitės savimi, bet nepamirškite ir esančių šalia jūsų, būkite sklidini užuojautos, nesikoncentruokite tik į save, nes nerimas, stresas tik didės. Nedejuokite, o veikite, bendraukite, nebūkite egocentriški ir savanaudžiai. Nereikia siekti visiems įtikti, tačiau užmezgę keletą artimų ryšių pasijusite energingesni, prasiplės interesų ratas. Stenkitės turiningai leisti laiką, imkitės to, apie ką svajojote, bet neturėjote tam laiko. Nesukite galvos dėl jums nesvarbių dalykų, o nuoširdžiai puoselėkite tai, kas jums iš tikrųjų rūpi.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

w

Connecting to %s